Ievadiet vismaz 3 simbolus
Ievadiet vismaz 3 simbolus

Pierakstu veikšanas kārtība

Cienījamie pacienti,

ERA ESTHETIC klīnikās Jūs varat pierakstīties apmeklējumam šādi:

  1. Zvanot uz klīnikas vienoto informācijas tālruni:
    Rīgā:+371 25711117,
    Jūrmalā: +371 20511113.
    Piezvanot pa tālruni, mēs varēsim ātrāk piemeklēt Jums ērtāko pieņemšanas laiku.
  2. nosūtot pieteikumu no mūsu tīmekļa vietnes www.eraesthetic.lv.
    Pēc Jūsu pieteikuma mēs sazināsimies ar Jums un piedāvāsim Jums iespējamos pieņemšanaslaikus.
  3. pierakstoties uz vietas- klīnikas reģistratūrā:
  • Rīgā, Kr. Valdemāra ielā 41,
  • Jūrmalā, Jūras ielā 23/25 (Baltic Beach Hotel & SPA, SPA centra 2. stāvā).

Pacientu reģistrācija un pieņemšana mūsu klīnikās notiek saskaņā ar mūsu darba laiku:

  • Rīgā: I-V: 8.00-20.00 | VI: 9.00-17.00
  • Jūrmalā: I-V: 9.00-19.00 | VI-VII: 10.00-17.00

Dienu pirms vizītes Jūs saņemsiet īsziņu ar atgādinājumu par vizīti. Lūdzu, atbildiet ar JĀ vai NĒ (nav nepieciešams papildu teksts, tas novērsīs automātisku ziņojuma apstrādi), lai apstiprinātu apmeklējumu vai atceltuto nepieciešamībasgadījumā.

Lūdzu, ņemiet vērā pirms klīnikas apmeklējuma:
-lūdzu, ierodieties klīnikā laicīgi, lai būtu laiks dokumentu noformēšanai, kā arī pilnvērtīgai konsultācijai, procedūrai;
-klīnikā jums jāuzrāda personu apliecinošs dokuments;
-pierakstoties pie dermatologa, ginekologa vai ķirurga, lūdzu, ņemiet līdzi visus iepriekšējo izmeklējumu un testu rezultātus, ja tādi ir pieejami;
-nepilngadīgajiem pacientiem jābūt kopā ar vecākiem vai bērnu likumīgajiem aizbildņiem, uzrādot dokumentu, kas apliecina tiesības pārstāvēt bērna (pacienta) intereses. Vecākiem jāuzrāda bērna dzimšanas apliecība, kurā norādīts vecāka vārds, vai vecāka pase ar ierakstu par bērnu. Citām personām (māsai, brālim, vecmāmiņai, vectētiņam un citiem radiniekiem) jāuzrāda notariāli apliecināta pilnvara pārstāvēt bērna likumīgās tiesības un intereses.

Svarīgi!
Ja Jūsu plāni ir mainījušies un Jūs nevarat ierasties atbilstoši pierakstam, lūdzu, informējiet mūs par to pēc iespējas ātrāk, lai citiem pacientiem būtu iespēja pierakstīties attiecīgajam pakalpojumam un speciālista apmeklējumam.

Priekšapmaksas piemērošana pacienta vairākkārtējās neierāšanās gadījumā

ERA ESTHETIC klīnikām, lai nodrošinātu pakalpojumu pieejamību un efektīvu plānošanu, ir tiesības prasīt pacientam pirms pakalpojuma saņemšanas pilnu vai daļēju priekšapmaksu šādos gadījumos:

  • ja pacients iepriekš 2 vai vairāk reizes pēc kārtas nav ieradies uz pieraksta laiku un/vai atcēlis plānoto apmeklējumu mazāk kā 24 stundas pirms pieraksta laika, priekšapmaksa jebkuram pakalpojumam/speciālista apmeklējumam tiek noteikta:
    - pakalpojumam vērtībā līdz 200,00 eiro – priekšapmaksa 100% apmērā;
    - pakalpojumam vērtībā no 200,01 eiro un vairāk – priekšapmaksa 200,00 eiro apmērā.
  • Priekšapmaksas apmērs tiek norādīts pēc pakalpojuma pieteikuma saņemšanas un tā jāapmaksā 2 darba dienu laikā no dienas, kad rēķins priekšapmaksas veikšanai vai saite tiešaites apmaksai nosūtīti uz pacienta norādīto e-pasta adresi un/vai citu saziņas līdzekli, bet ne vēlāk kā 24 stundas līdz plānotajam apmeklējuma laikam, ja līdz plānotajam apmeklējuma laikam ir atlicis mazāk par 5 dienām.

Priekšapmaksas samaksas brīdis ir naudas saņemšanas ERA ESTHETIC klīniku bankas kontā vai kasē. Klīnika apkopo informāciju par saņemtajiem naudas līdzekļiem vienu reizi dienā.
Ja priekšapmaksa netiek saņemta norādītajā laikā, tad pieraksts tiek atcelts un pacients saņem attiecīgu paziņojumu uz savu norādīto e-pastu un/vai citu saziņas līdzekli.

Priekšapmaksas izlietošana, atmaksas kārtība un ieturējumi

1) Pakalpojuma saņemšanas gadījumā priekšapmaksa pilnā apmērā tiek ieskaitīta kā daļa no pakalpojuma kopējās cenas.
2) Pacienta plānotā apmeklējuma atcelšanas gadījumā:
- ja pacients pierakstu pārceļ uz citu laiku ne mazāk kā 24 stundas pirms pieraksta laika, priekšapmaksa tiek pārnesta attiecīgajam jaunajam pieraksta laikam;
- ja pacients neierodas uz pieraksta laiku un/vai atceļ/pārceļ plānoto apmeklējumu mazāk kā 24 stundas pirms pieraksta laika – priekšapmaksa tiek ieturēta 100% apmērā;
- ja pakalpojums netiek sniegts klīnikas dēļ, pacientam tiek atmaksāta iemaksātā summa 100% apmērā.

Saskaņā ar šo kārtību pacientam neatmaksātā priekšapmaksa summa tiek ieturēta kā kompensācija par pacienta saistību neizpildi, pakalpojuma rezervāciju, klīnikas kabineta un speciālista dīkstāves izmaksām.

Pacienta iemaksātie naudas līdzekļi pēc šajā kārtībā paredzētajiem ieturējumiem, ja attiecināms, 14 dienu laikā no pieraksta atcelšanas paziņojuma saņemšanas brīža tiek atgriezti uz to pašu bankas kontu, no kura ticis veikts maksājums.

Šī kārtība ir saistoša tiem, kas vēlas pierakstīties ERA ESTHETIC klīniku pakalpojumiem un speciālistu apmeklējumam. Veicot pierakstu ERA ESTHETIC klīnikā uzskatāms, ka pacients ir iepazinies ar šo pieraksta veikšanas kārtību un piekrīt tai, tostarp priekšapmaksas samaksas un izlietošanas nosacījumiem.

ERA ESTHETIC ir tiesības jebkurā laikā pēc saviem ieskatiem un bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt šo kārtību, publicējot attiecīgās izmaiņas ERA ESTHETIC tīmekļa vietnē. Jebkuras izmaiņas ir spēkā ar brīdi, kad tās ir publicētas ERA ESTHETIC tīmekļa vietnē, taču neskar jau iepriekš veiktos pierakstus.

Mājas lapu izstrādāja WordPress mājas lapu izstrāde un uzturēšana
Atpakaļ