Kā atgūt figūru pēc dzemdībām

After-baby

Pēc dzemdībām lielākā daļa sieviešu novēro izmaiņas savā ķermenī, jo īpaši saistībā ar audu elastības zudumu. 9 no 10 sievietēm atzīst, ka viņu zarnas neatgriezās iepriekšējā apjomā. Tāpat saskaņā ar pētījumu 37% sieviešu atzīmēja šajā periodā pieaugums saviem augšstilbiem, 95% sūdzas par striju, un kā rezultātā tas viss 71% sieviešu pēc grūtniecības justies mazāk pievilcīgu… Mēs piedāvājam Jums TOP-5 rekomendāciju, kā novērst šo problēmu un atgūt figūru pēc dzemdībām.

 

Mēs piedāvājam Jums ieteikumus, kā atgūt figūru pēc dzemdībām no mūsu partnera, Syneron-Candela Group, pasaules līdera estētiskās medicīnas iekārtu ražošanā.

 Syneron Medical Ltd logo

 

 

TOP-5 rekomendācijas ķermeņa atjaunošanai pēc dzemdībām

  1. Grūtniecības laikā un pēcdzemdību periodā pastāvīgi mitriniet ādu un uzturiet tās elastību ar tam piemērotiem kosmētiskajiem līdzekļiem.

  2. Dzeriet vismaz 2 litrus ūdens dienā.

  3. Pēc grūtniecības un zīdīšanas ieteicams uzturēt olbaltumvielu diētu ar zemu kaloriju saturu – tas palīdzēs ātri atgūt veselīgu svaru. Arī tām sievietēm, kurām nav problēmu ar lieku svaru, pēc grūtniecības ir svarīgi patērēt pietiekamu olbaltumvielu daudzumu, lai palielinātu estētisko procedūru efektivitāti.

  4. Medicīniskā aparātprocedūraVelashape  palīdzēs jums ātri atgūt ķermeņa formas pēc dzemdībām. Tā ir vienīgā metode, kas apvieno bipolārus RF viļņus (radiofrekvence), infrasarkano starojumu, vakuuma un mehānisko masāžu. Izmantojot šīs tehnoloģijas, Velashape nodrošina taukaudu likvidēšanu, uzlabo mikrocirkulāciju, atbrīvotās taukskābes pārstrādi un ādas savilkšanu. Rezultātā tiek panākta ķermeņa konturēšana, celulīta ārstēšana, ķermeņa apjomu samazināšana.
    Uzziniet vairāk par VelaShape procedūras iespējām!

    Jaunajām māmiņām Era Esthetic klīnikā ir īpašs piedāvājums VelaShape procedūrām - 50% atlaide!

  5. Labākos rezultātus slaidas figūras atgūšanā nodrošinās vairāku metožu kombinācija: estētiskā medicīna, mājas kopšanas līdzekļu izmantošana, sabalansēts, ar makro-un mikroelementiem bagāts uzturs, kā arī mērenas fiziskās aktivitātes.

 

TOP-5-rekomendaciju-maminam